Doorgaan naar hoofdcontent

e-shoppen...

Ik hoor steen en been klagen... over het weer, de kou, de regen, de plassen, ondergelopen kelders en zulks meer . Nvdr-gewijs voeg ik er meteen ook aan toe dat ik mee klaag, heus waar, vooral over ondergelopen kelders, maar dat komt binnenkort goed, als ik de dompelpomp van denaldi mag geloven... 
Het mottige weer heeft ook zijn pro's: gezellig gerikketik op het dak, geen zomerkledij te wassen of te strijken en - en nu komt het- veel tijd voor shopping in mijn favoriete webshops. Ettelijke winkelmandjes vulde ik al, virtueel mijn kast vullend met veel moois en heel veel fraais. Mocht ik ze allemaal afrekenen, had ik geen vakantiegeld meer over... Het blijft dus vooral bij dromen en imaginair flaneren in fijne prints op dito jurken. Drie-hie-hie-hie-hiem...www.flavourites.nl en www.devitrine.com

Reacties

Populaire posts van deze blog

Bedankt, verwenner!

De fijnste schoolweek van 't jaar zit erop. Echt. Genoten heb ik. Ge-no-ten. Waarvan? De verwenweek. De watte? De verwénweek. Het concept is even eenvoudig als geniaal. 1 Schrijf je in. Noteer net en duidelijk je naam. 2 Wacht enkele dagen af. Bijt niet op je nagels. 3 Ontvang een stiekempjestopsecretgeheim briefje in je vakje met daarop de stiekempjestopsecretgeheime naam van de persoon die jij de komende week zal mogen / moeten verwennen. Bij mij was het van mogen , want ik had Mattias Derycke geloot. Ik geef toe, zonder expliciet te zijn en namen te noemen: er lopen onaangenamer typen op ons SVC rond. Zeker als je ze hypothetisch gezien zou moeten verwennen... Ik werd zelf extreem aangenaam verwend, maar tastte tot donderdag nog in het duister over wie die geheime weldoener dan wel was. Dat het een man was, stond vast... Wie denkt er anders aan om mij, geheelonthoudster,  van  een Duvel te bedienen? Maar wie. Wie, o, wie?! Na een aantal fijne attenties voo

Venetiaans blond

Niets is wat het lijkt... Bedankt, Mia!

Koningin Angina

Manman, koningin Angina heeft me zwaar liggen... Voor wie niet weet hoe mijn keeltje er de voorbije dagen uitzag, klik hier . Opgelet, 't is niet voor gevoelige kijkers. Wie koningin Angina liever vrolijk en blij bezig ziet, kan zich tegoed doen aan dit filmpje: Om maar te zeggen... aan alle ellende komt een einde, en ik ben zomaar eventjes anderhalve kilo kwijt. (Bijna zei ik: "Meer van dat!" Maar ik beet mijn tong er net op tijd af.)