Doorgaan naar hoofdcontent

Wensjes

Ik ben niet zindelijk. Neen.
U zegt?
Neen, ik ben niet zindelijk.
Maar ik dacht ... eh... om het u wat makkelijker te maken... eh... dat mijn wenslijstje u wel zou kunnen sturen.

Bij deze, enkele voorstellen, maar het lijstje is niet exclusief en ik ben eigenlijk niet zo'n materialist. Alles is welkom, maar dit hier nog ietsje meer.  En voel u vooral niet (te) verplicht!

- Ik ben een gewéldige Kitsch Kitchenfan. Sinds jaren, zelfs van vóór de hype. En van vóór Rose Rouge. (Ter volledigheid: ík had het plan zoiets te verkopen in Ieper, alleen... Lore was mij voor!). Waar is de tijd dat ik met oma Lieve naar Antwerpen ging om in Akotee en Akotwee mijn slag te slaan?! Tafelkleedjes, schooltassen, sporttassen, rugzakjes, een wc-rolhouder ... Ik ben een ware Kitch Kitchencollectioneur... 
 



- De nieuwe Koziolcollectie is ook ge-wel-dig! Vooral de nieuwe krantenbak vind ik top!
Checkt 'em en beaam: goeie krantenbakken behoeven... en... geen krans / krant! 


- Omdat wij erg van dieren houden en onze huispoes Hatsjie eigenlijk een tuinhuisdier is, dit idee:



Muurstickers van levensechte dieren. Geweldig, toch? (Wist u trouwens dat de huismus een zeldzame diersoort geworden is? Nog een reden te meer om er eentje aan de muur te hangen!)

- Ik nam mezelf vorig jaar voor nooit meer onder de zonnebank te gaan. (Engels vel! Sproeten! Jeuk!) Ik zag Martine dus al een poosje niet meer, maar haar sauna, daar wil ik nog wel eens van genieten...
Een bon voor een wellnessje bij Martine zou me héél veel plezier doen!

- Een koekoeksklokje.
Enfin, eerlijk, een koe-koeks-klok. Een kanjer. (Ik zag onderstaand pronkstuk in Domus in Poperinge. Als hij er in januari nog hangt, en nog minder kost, overweeg ik... enfin).
Diamantini Domeniconi Cucu 373 rood

Keuzestress? Mail me, dan maak ik het lijstje nog wat langer! :-)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Bedankt, verwenner!

De fijnste schoolweek van 't jaar zit erop. Echt. Genoten heb ik. Ge-no-ten. Waarvan? De verwenweek. De watte? De verwénweek. Het concept is even eenvoudig als geniaal. 1 Schrijf je in. Noteer net en duidelijk je naam. 2 Wacht enkele dagen af. Bijt niet op je nagels. 3 Ontvang een stiekempjestopsecretgeheim briefje in je vakje met daarop de stiekempjestopsecretgeheime naam van de persoon die jij de komende week zal mogen / moeten verwennen. Bij mij was het van mogen , want ik had Mattias Derycke geloot. Ik geef toe, zonder expliciet te zijn en namen te noemen: er lopen onaangenamer typen op ons SVC rond. Zeker als je ze hypothetisch gezien zou moeten verwennen... Ik werd zelf extreem aangenaam verwend, maar tastte tot donderdag nog in het duister over wie die geheime weldoener dan wel was. Dat het een man was, stond vast... Wie denkt er anders aan om mij, geheelonthoudster,  van  een Duvel te bedienen? Maar wie. Wie, o, wie?! Na een aantal fijne attenties voo

Koningin Angina

Manman, koningin Angina heeft me zwaar liggen... Voor wie niet weet hoe mijn keeltje er de voorbije dagen uitzag, klik hier . Opgelet, 't is niet voor gevoelige kijkers. Wie koningin Angina liever vrolijk en blij bezig ziet, kan zich tegoed doen aan dit filmpje: Om maar te zeggen... aan alle ellende komt een einde, en ik ben zomaar eventjes anderhalve kilo kwijt. (Bijna zei ik: "Meer van dat!" Maar ik beet mijn tong er net op tijd af.)

Venetiaans blond

Niets is wat het lijkt... Bedankt, Mia!