Doorgaan naar hoofdcontent

Hippe webshops... met soldenprijsjes!

De solden zijn 3 weken ver... en nu wordt het dus echt de moeite om eens op jacht te gaan...

Omdat Drakenjager en ik freaksjes zijn (én ook nog een Bongobonovernachting liggen hadden), werd er hier al zwaar geshopt op dag 2 en 3.Van de solden, welteverstaan. Vrouwelijke lezers met enige shopervaring weten dat shoppen met een vent... nu ja... anders is dan shopping all by yourself.
Ik wéét het! Maar hij stond op het randje van in zijn puren naar het personeelsfeest te moeten gaan en hoewel zijn lijf echt to die for is, had ik toch mijn reserves. Naakt is toch wel echt bloot, zoiets.

Dus hell yeah, we waren echt in vorm toen we hem in 't nieuw staken, en hij was zelfs zo goedgezind dat hij het ook helemaal ok vond toen ik mij ook eens een beetje liet gaan voor mezelf... Soldenshoppen met je beer blijft toch echt een beetje geven en nemen, me dunkt.

Maar dat er een tweede ronde zou komen, stond vast. De mooiste solden vind je volgens mij in week 1, de grootste solden (die nog appetijtelijk zijn) toch echt wel in week 4, liefst online!
Het weer zit helemaal mee voor mijn theorietje: het vriest zo hard dat doorwinterde soldengangers als yours truly het een beetje ontzien om in de auto te springen voor nieuwe kleren.
Hoera voor tinternet!

Ik verklap met plezier enkele van mijn favorietjes. Voor mannen, voor vrouwen en voor kinders!

Omdat mooi huisgerief vaak een aardig centje kost, loont het beslist de moeite om de solden af te wachten en dan je slag te slaan bij de online woonwarenhuizen. Fonq, bijvoorbeeld, heeft een prach-tig aanbod meubeltjes (Zuiver! Bloomingville! Fatboypoefjes!) Ikzweerhetu...

Mensen met kindertjes die nog ergens in kleuter- of basisschool wareren én die houden van kleur in het kwadraat, raad ik zeker ook de site van lily balou aan... Het merkje begon met enkele sobere stukken in snoezig velours, maar knalt ondertussen steeds verder, in vrolijke prints die meteen in het oog springen. Stiekem hoop ik nog altijd dat er een vrouwencollectie komt... Eens fan, altijd fan!

Drakenjager was toe aan een nieuw paar schoenen die mooi stonden onder een pak, maar die ook onder een jeans niet zouden afsteken... We vonden ze bij Clarks in Antwerpen, maar ze hebben een zalige webshop. Ook voor VROUWENen kinders!
De winkeldame fluisterde ons toe ons kasticket goed te bewaren, want bij Clarks krijg je een jaar garantie op je nieuwe schoenen. Echt, hé! Zot!

3 winkels waarvoor ik zonder aarzelen op en af naar Antwerpen zou rijden (Linkeroever en al!) hebben ook een heel gezellige webshop: Sienna verkoopt online onder de naam Sienna goodies  (jurkjes! sjakossen! schoenen! jasjes!), maar als je tijd hebt, moet je zeker ook binnenspringen in hun bakstenen varianten: Sienna&Loïs en Sienna&Faye.

Tot slot een totaalconceptje, voor wie van 'sober dat in het oog springt' houdt: Sissy-boy stal begin januari mijn hart, en toen ik ontdekte dat ze ook een zalige webshop hebben, sprong mijn hart er bijna uit! En geloof het of niet, er is zelfs een mannen-, kinder- en homelandcollectie...

3...2...1...



Reacties

Populaire posts van deze blog

Bedankt, verwenner!

De fijnste schoolweek van 't jaar zit erop. Echt. Genoten heb ik. Ge-no-ten. Waarvan? De verwenweek. De watte? De verwénweek. Het concept is even eenvoudig als geniaal. 1 Schrijf je in. Noteer net en duidelijk je naam. 2 Wacht enkele dagen af. Bijt niet op je nagels. 3 Ontvang een stiekempjestopsecretgeheim briefje in je vakje met daarop de stiekempjestopsecretgeheime naam van de persoon die jij de komende week zal mogen / moeten verwennen. Bij mij was het van mogen , want ik had Mattias Derycke geloot. Ik geef toe, zonder expliciet te zijn en namen te noemen: er lopen onaangenamer typen op ons SVC rond. Zeker als je ze hypothetisch gezien zou moeten verwennen... Ik werd zelf extreem aangenaam verwend, maar tastte tot donderdag nog in het duister over wie die geheime weldoener dan wel was. Dat het een man was, stond vast... Wie denkt er anders aan om mij, geheelonthoudster,  van  een Duvel te bedienen? Maar wie. Wie, o, wie?! Na een aantal fijne attenties voo

Venetiaans blond

Niets is wat het lijkt... Bedankt, Mia!

Koningin Angina

Manman, koningin Angina heeft me zwaar liggen... Voor wie niet weet hoe mijn keeltje er de voorbije dagen uitzag, klik hier . Opgelet, 't is niet voor gevoelige kijkers. Wie koningin Angina liever vrolijk en blij bezig ziet, kan zich tegoed doen aan dit filmpje: Om maar te zeggen... aan alle ellende komt een einde, en ik ben zomaar eventjes anderhalve kilo kwijt. (Bijna zei ik: "Meer van dat!" Maar ik beet mijn tong er net op tijd af.)