Doorgaan naar hoofdcontent

First class... naar Dubai!

Ik weet natuurlijk niet wat uw plannen voor deze zomer zijn, en heb al helemaal geen idee van uw reiservaringen, maar ik dacht dat er onder mijn lezers misschien wel enkele curieuzeneuzen zaten... Gezond curieus, hé, een beetje piepen en gluren zonder overdragen, gewoon, uit curieusiteit. Een beetje heel veel zoals ik zelf ben. Gezond curieus. En misschien bent u net zo'n dromer als ik.

Ik dacht dat het u misschien wel zou kunnen interesseren hoe je verwend wordt als je zomaar eventjes first class naar Dubai vliegt. (U leest het goed. Eerste klas. Naar Dubai. Echt.) Denkt u vooral niet dat Los Demettos over de budgetten beschikken die nodig zijn om deze trip in de nabije of middelverre toekomst te maken. Maar Los Demettos hebben wel een oma en een opa die zulke lukkebonen zijn dat ze een beetje per abuis hun vlucht naar Dubai nog haalden en nog meer per abuis in first class daarheen reisden. (U begrijpt dat oma en opa mensen van de wereld zijn en dat zij zich dus zonder verpinken lieten bedienen van alle luxe die zo'n eersteklassevlucht met zich meebrengt. Ik hoorde verhalen van champagne nog voor de economyreizigers nog maar geboard waren, overdreven attente stewards en stewardessen en maaltijden die ze kregen nog voor ze nog maar een hongertje durfden te voelen opkomen.) Tussen ons gezegd en gezwegen vind ik dat ze elke reis zo'n first class verdienen, maar ik zwijg wijselijk, want het zou hen op gedachten brengen en ze zijn nu al zo vaak -verdiend!- weg.

Nu hadden Quinn en ik het geluk een beetje van alle luxe uit Dubai te mogen proeven, want wij kregen zomaar eventjes het volledige vliegtuigpakketje van Chopard van oma! En voor de curieuzeneuzen onder jullie, dat ziet er zo uit:




In het zwarte etui zitten:

- een slaapmaskertje
- een vernevelingsspray van Chopard
- een tandenborstel en tandpasta
- mondwater voor onderweg
- oordoppen
- een bodymilk van Chopard
- lippenbalsem van Chopard
- chillkousen voor een rustige vlucht

In augustus vlieg ik economy class naar Italië.
Ik weet nu al dat het de meest luxueuze vlucht ever wordt!








Reacties

Populaire posts van deze blog

Bedankt, verwenner!

De fijnste schoolweek van 't jaar zit erop. Echt. Genoten heb ik. Ge-no-ten. Waarvan? De verwenweek. De watte? De verwénweek. Het concept is even eenvoudig als geniaal. 1 Schrijf je in. Noteer net en duidelijk je naam. 2 Wacht enkele dagen af. Bijt niet op je nagels. 3 Ontvang een stiekempjestopsecretgeheim briefje in je vakje met daarop de stiekempjestopsecretgeheime naam van de persoon die jij de komende week zal mogen / moeten verwennen. Bij mij was het van mogen , want ik had Mattias Derycke geloot. Ik geef toe, zonder expliciet te zijn en namen te noemen: er lopen onaangenamer typen op ons SVC rond. Zeker als je ze hypothetisch gezien zou moeten verwennen... Ik werd zelf extreem aangenaam verwend, maar tastte tot donderdag nog in het duister over wie die geheime weldoener dan wel was. Dat het een man was, stond vast... Wie denkt er anders aan om mij, geheelonthoudster,  van  een Duvel te bedienen? Maar wie. Wie, o, wie?! Na een aantal fijne attenties voo

Koningin Angina

Manman, koningin Angina heeft me zwaar liggen... Voor wie niet weet hoe mijn keeltje er de voorbije dagen uitzag, klik hier . Opgelet, 't is niet voor gevoelige kijkers. Wie koningin Angina liever vrolijk en blij bezig ziet, kan zich tegoed doen aan dit filmpje: Om maar te zeggen... aan alle ellende komt een einde, en ik ben zomaar eventjes anderhalve kilo kwijt. (Bijna zei ik: "Meer van dat!" Maar ik beet mijn tong er net op tijd af.)

Venetiaans blond

Niets is wat het lijkt... Bedankt, Mia!